සිංහල |  தமிழ் |  English
chemistrychemistry

උ/පෙ භෞතික විද්‍යාව, තාක්ෂණවේදය සදහා විද්‍යාව

ඇමතුම් විස්තර
ගුරුවරයා :
Thilina Supun Piyatissa (පුරුෂ)
  •  සාමාන්‍ය පෙල
  •  උසස් පෙල
  •  ඩිප්ලෝමා
  •  ප්‍රථම උපාධිය
  •  පශ්චාත් උපාධි
  •  Quality Assurances Assessor , Diploma in Information technology
  •  ඉගැන්වීමේ පළපුරුද්ද : වසර 10 කට වඩා
දුරකථනය :
0​7​1​2​1​2​5​6​3​4
වට්ස්ඇප් :
විද්‍යුත් තැපෑල (ඊමේල්) :
QR කේතය :
QRCode උ/පෙ භෞතික විද්‍යාව, තාක්ෂණවේදය සදහා විද්‍යාව si
විචාර :
ගුරුවරයා පිළිඹඳ විස්තර
2011 සිට physics පෞද්ගලික පන්ති සහ 2015 SFT පෞද්ගලික පන්ති පවත්වනු ලබයි.
ජයවර්ධනපුර විශ්වවිද්‍යාලයේ විද්‍යවේදී උපාධියක් ලබා ඇති අතර දැනට පශ්චාත් උපාධිය එහිම හදාරනු ලබයි.
වසර 10ක් පලපුරුද්දක් සහිත ගුරුවරයකු විසින් මෙහෙයවනු ලබයි.
විෂයයන් සහ පාඨමාලා
A/L SFT , Physics සහ තනි හා කුඩා පන්ති, වසර 10ක් පලපුරුදු ගුරුවරයකු විසින් මෙහෙයවනු ලබයි.
Past paper, Mcq, Model paper සාකච්ඡා කරනු ලැබේ.
මුල සිට සරලව විශය නිර්දේශය අවසාන කරන අතර, දුර්වල සිසුන් සදහා විශේෂ ක්‍රමවේද ඔස්සේ ප්‍රතිඵල කරා මෙහෙයවනු ලබයි.මෙවර උසස්පෙළ හදාරන දරුවන් සඳහා Speed Revision පන්ති පැවැත්වේ.

Online හෝ කොළඹ අවට නිවසට පැමින ඉගැන්වීම සිදු කෙරේ.
පිළියන්දල නිවසේදීද පන්ති පැවැත්වෙන අතර ඒ සඳහා අවට සිසුන්ට සහබාගී විය හැක. සිද්ධාන්ත සහ පුණරීක්ෂණ පන්ති සඳහා විමසන්න.

071-2125634 (WhatsApp)
පන්ති පවත්වන ස්ථානයන්

පහත සඳහන් ස්ථානයන්හි පන්ති පැවැත්වේ

කොළඹ දිස්ත්‍රික්කය, ශ්‍රී ලංකාව


ගුරුවරයා/ගුරුවරිය විසින් පහත සඳහන් ආයතන/ස්ථානයන්හි පන්ති පවත්වනු ලබයි

කොළඹ දිස්ත්‍රික්කය, ශ්‍රී ලංකාව


ගුරුවරයා/ගුරුවරිය විසින් පහත සඳහන් ස්ථානයන්හි සිසුන්ගේ නිවෙස් වලට ගොස් පන්ති පවත්වනු ලබයි

කොළඹ දිස්ත්‍රික්කය, ශ්‍රී ලංකාව


මාර්ගගත පන්ති
මාර්ගගත පන්ති පවත්වනු ලබයි. ඔබට ලෝකයේ ඕනෑම තැනක සිට පන්ති හා සම්බන්ධ විය හැක.
  • පෞද්ගලික පන්ති
  • කුඩා කණ්ඩායම් පන්ති (සිසුන් 10 ට වඩා අඩු)
  • මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ කණ්ඩායම් පන්ති (සිසුන් 10 සිට 20 දක්වා)
  • විශාල ප්‍රමාණයේ කණ්ඩායම් පන්ති (සිසුන් 20 ට වැඩි)
පහත සඳහන් භාෂා වලින් පන්ති පවත්වනු ලබයි
  • සිංහල
  • English
විචාර
Thilina Supun Piyatissa ගැන විචාරයක් ලියන පළමු තැනැත්තා වන්න

 Edexcel and Cambridge Chemistry 

online chemistry
online chemistry